Artist: 
Search: 
Rick Ross - Super High (feat. Ne-Yo) lyrics (German translation). | Uh....uh....uh
, 
, [Verse 1: Rick Ross]
, From my nigga Diddy view, I think I see his vision too
,...
05:29
video played 2,826 times
added 7 years ago
by XTCMan
Reddit

Rick Ross - Super High (feat. Ne-Yo) (German translation) lyrics

EN: Uh....uh....uh
DE: Uh uh .... uh ....

EN: [Verse 1: Rick Ross]
DE: [Verse 1: Rick Ross]

EN: From my nigga Diddy view, I think I see his vision too
DE: Aus meiner Sicht nigga Diddy, ich glaube, ich sehe seine Vision zu

EN: Purple Rain, over Central Park, chillin' with my goons
DE: Purple Regen, über den Central Park, chillin 'mit meinem Schläger

EN: Big Pop's & Sade's, Cirocs & Chardonnay
DE: Big & Pop's Sades, Cirocs & Chardonnay

EN: My Cassie's sassy, so my penthouse my balloon
DE: Meine Cassie's frech, so meine Penthouse meinem Ballon

EN: We doin' it big, it's goin' down, 9/11
DE: Wir doin 'it groß, es goin' down, 11.09

EN: I'm doin' it big, pullin' up in a 911
DE: Ich bin doin 'it groß, pullin'in einem 911

EN: I been tryna fuck for months, babygirl it's now or never
DE: Ich war monatelang tryna fuck, babygirl es jetzt oder nie

EN: Got the condo on the beach, hope through our storms we shall weather
DE: Got the Condo am Strand, hoffen durch unsere Stürme werden wir Wetter

EN: ...We shinin' when it's pitch dark
DE: ... Wir shinin ', wenn es stockfinster

EN: Yea this bitch a movie, but this time I play a big part
DE: Yea dieser Hündin einen Film, aber dieses Mal habe ich jedoch eine große Rolle

EN: Uh, fuck the marketing, look at what I'm accomplishin'
DE: Uh, fuck das Inverkehrbringen, die schauen, was ich bin accomplishin'

EN: I'm beatin' niggas by margins bigger than Fran Tarkenton
DE: Ich bin beatin'niggas von Margen größer als Fran Tarkenton

EN: [Chorus: Ne-Yo]
DE: [Chorus: Ne-Yo]

EN: All these cars, all these stars, all around me (super high)
DE: Alle diese Autos, bei all diesen Sternen, die alle um mich herum (super high)

EN: Put your eyes... to the sky, that's where you'll find meee (ooh ooh ooh)
DE: Put your eyes ... in den Himmel, das ist, wo Sie meee finden (ooh ooh ooh)

EN: Cuz we are.... we are.... super hiiiigh
DE: Cuz wir sind .... Wir sind .... Super hiiiigh

EN: Ooh yeah, ooh yeah
DE: Ooh yeah, ooh yeah

EN: {Bring your sexy ass here baby}
DE: (Bringen Sie Ihre sexy ass baby hier)

EN: [Verse 2: Rick Ross]
DE: [Verse 2: Rick Ross]

EN: I wanna buy my bitch every bag
DE: Ich möchte meine Hündin zu kaufen jede Tasche

EN: and she ain't ever, ever, ever gotta take 'em back
DE: und sie ist nicht ewig, ewig, ewig gotta take'em zurück

EN: I wanna take my bitch around the globe
DE: Ich möchte meine Hündin rund um den Globus nehmen

EN: Hawaii, hand glidin' in the mountains, shittin' on these hoes
DE: Hawaii, glidin Hand 'in den Bergen, scheißt'auf diesen Hacken

EN: ..Rare bottoms by the barrel
DE: .. Seltene Böden durch den Lauf

EN: Pop the Giuseppe tags, like it's American Apparel
DE: Pop im Giuseppe-Tags, wie sie's American Apparel

EN: 20,000 up in Barneys, haters'll never harm me
DE: 20.000 bis in Barneys, haters'll mir nie schaden

EN: Rick Owens on me, bombers for my whole army
DE: Rick Owens auf mich, Bomber für meine ganze Armee

EN: Andele, andele, baby move fast
DE: Andele, Andele, Baby schnell bewegen

EN: She drop it down and bring it back, I like that
DE: Sie fallen sie nieder und bringen sie zurück, das gefällt mir

EN: I wanna buy my bitch every bag
DE: Ich möchte meine Hündin zu kaufen jede Tasche

EN: so she ain't ever, ever, ever gotta take 'em back
DE: so ist sie nicht immer, immer, immer nehmen musst 'em zurück

EN: [Chorus]
DE: [Chorus]

EN: [Bridge: Rick Ross]
DE: [Bridge: Rick Ross]

EN: If you lookin' for me, you can find me in the Guinness Book
DE: Wenn Sie Lookin 'für mich, können Sie mich in das Guinness-Buch zu finden

EN: Only fly bitches ride with the Boss, take a look
DE: Nur fliegen Hündinnen mit dem Boss fahren, werfen Sie einen Blick

EN: I'm super fly, I'm super high
DE: Ich bin super fliegen, ich bin super hohe

EN: You gettin' yours? I'm gettin' mine
DE: Sie Gettin 'verkaufen? Ich bin Gettin 'Mine

EN: [Verse 3: Ne-Yo]
DE: [Vers 3: Ne-Yo]

EN: Women of a caliber
DE: Frauen von einem Kaliber

EN: only seen in magazines and calendars
DE: nur in Zeitschriften und Kalendern gesehen

EN: And I'm sitting with Miss October
DE: Und ich bin mit Miss Oktober Sitzung

EN: cuz my birthday's in October
DE: cuz meinem Geburtstag im Oktober

EN: Strawberry and her Rosé on
DE: Strawberry und ihre Rose auf

EN: I can see it in her eye, cuz she wink and she toast me
DE: Ich kann es in ihren Augen sehen, cuz sie augenzwinkernd und sie mich Toast

EN: and later on we gonna mosy..
DE: und später haben wir gonna mosy ..

EN: to a place where it's populated and get
DE: an einen Ort, wo es besiedelten und's get

EN: durty
DE: Durty

EN: [Rick Ross]
DE: [Rick Ross]

EN: If you lookin' for me, you can find me in the Guinness Book
DE: Wenn Sie Lookin 'für mich, können Sie mich in das Guinness-Buch zu finden

EN: Only fly bitches ride with the Boss, take a look
DE: Nur fliegen Hündinnen mit dem Boss fahren, werfen Sie einen Blick

EN: [Ne-Yo]
DE: [Ne-Yo]

EN: Put your eyes to the sky, that's where you'll find meee (ooh ooh ooh)
DE: Setzen Sie Ihre Augen zum Himmel, das ist, wo Sie meee finden (ooh ooh ooh)

EN: Cuz we are, we are super high
DE: Cuz wir sind, wir sind super hohe

EN: ooh yeah, ooh yeah
DE: ooh yeah, ooh yeah

EN: [Bridge: Rick Ross]
DE: [Bridge: Rick Ross]

EN: [Scratched several times]
DE: [Scratched mehrmals]

EN: What the fuck are they yellin' ?
DE: Was zum Teufel sind sie Yellin '?

EN: Super hiiighhh
DE: Super hiiighhh