Artist: 
Search: 
Reddit

NigaHiga - Nice Guys lyrics

Nice guys finish last,
That's why I'll treat you like trash,
It's not what I really wanna do.
But, you only date bad guys so,
I'll give you my best try to,
Treat you the way you want me to.

I never open a door,
Or pull out a chair.
You can tell me how your day was
But I don't really care.
And if you ever get cold,
You'll just have to hack it,
Cause I'd be cold too
If I gave you my jacket.
Like whoa , you ain't sittin in the front,
The front is for the homies you can sit in the trunk
I never answer my phone,
Whenever you call it
And when the waiter brings the bill
I never reach for my wallet

Nice guys finish last
That's why I'll treat you like trash
It's not what I really want to do
But, you only date bad guys
So I'll give you my best try
To treat you the way you want me too.

And I'm gonna BEAT you!
At every competition
Going out with the girls
You better get my permission.
Wait no, i take that back, you can't go,
House starts tonight
And that's my favorite show!
Do I look fat in this dress?
Hell yeah you do!
Wait lemme speak your language
Cows go Moo!moo moo moo

Nice guys finish last
That's why I'll treat you like trash
It's not what I really want to do
Oooohh
You only date bad guys
So I'll give you my best try
To treat you the way you want me too.

But behind the scenes she means the world to me.
I wanna tell her that she's beautiful, and show her that she's loved.
Hold her hand when she's scared, tell her how much I care...
But that won't win her heart... BECAUSE!!!!!!!!!!

Nice guys finish last!
That's why I'll treat you like trash
It's not what I really want to do.
Ooooh
You only date bad guys
So, I'll give it my best try to treat you the way you want me to.

GUY:is this the class where you learn to pick up girls?
CHESTER:Nice guys......

TEEHEEE