Juicy J - Disrespectin (feat. DC Young Fly) (O's To Oscars Album) (2015)

video played 48 times
added 2 years ago
Rate:

Juicy J - Disrespectin (feat. DC Young Fly) (O's To Oscars Album) lyrics


[Hook: Juicy]
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup

You disrespectin' that double cup if it ain't got no drank in it
You disrespectin' that double cup if it ain't got no drank in it
I'ma keep drinking my double cup
And I'm gon' keep drinking my double cup

[Verse 1: Juicy J]
I'm codeine crazy, can't leave that drank alone
2 cup stuffed am I leaned, I'm gone
Can't get enough of purple stuff, I keep it in my home
That dirty sprite got me feeling like my old song
Sippin' on some sizzurp, sip, sippin' on some sip
Sippin' on some sizzurp while I'm tipping on a stripper
Got a nigga in the 80, get that lean by the river
Bottom of my cup so sweet it's looking like a dessert
All this ice on me, I swear I'm looking like a blizzard
It's just me and my drank nigga fuck what you heard
Pour me up a drank and I ain't heard 2 words
Red over purp nigga [?]

[Hook: Juicy]
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup

You disrespectin' that double cup if it ain't got no drank in it
You disrespectin' that double cup if it ain't got no drank in it
I'ma keep drinking my double cup
And I'm gon' keep drinking my double cup

[Verse 2: Juicy J]
Nigga codeine ain't cheap, gotta drink that Hi-Tec
All that juice shit poured in your cup partner I'm not impressed
Nigga you ain't no drinker, nigga you ain't no sipper
Nigga that ain't even lean, you just showing out for twitter
I can tell you know no better, you still tryna find yourself
When you a real nigga like me, you ain't gotta remind yourself
I been cracking seals, pouring up
Back when we was sippin' on Tussionex
That thick yellow, greedy shit, y'all niggas really wasn't chugging yet
Nigga my cup all purple, your cup like pink
Nigga you ain't got a lot of me, nigga what you drinking [?]
Nigga disrespect the double cup, broke ass gotta learn some manners
Finna pour me up, ay, gon' plug more chicks than [?]

[Hook: Juicy]
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup
These niggas disrespectin' that double cup

You disrespectin' that double cup if it ain't got no drank in it
You disrespectin' that double cup if it ain't got no drank in it
I'ma keep drinking my double cup
And I'm gon' keep drinking my double cup

[Outro: DC Young Fly]
Ay Juicy man I am not comfortable riding in a car with 2 white bitches mane. That shit do not look good. Lemme tell you something, if we get pulled over, nigga you are the uber driver, you understand me? Bro you got too many drugs in the car. You got weed, you got syrup, you got molly, you got xans, nigga you is motherfucking Walgreens. We are traveling Walgreens right now my nigga. You feel what I'm saying? I'm on probation, you done brought me all the way from Atlanta to Memphis fool just to violate my probation. What type of friend is you, yeah. You hear me? You taking this ball shit too god damn serious bruh. Mane you got money in the glove compartment. Your own rings. You got money right here in front of my ass in the seat bruh. What the fuck mane? You ain't got no bank nigga. This shit is crazy nigga, you getting all them damn dogs at your house mane. Mane y'all be sleeping at the couch mane. With the chopper, full wet, Juicy you know how to shoot the motherfucker, fawwk you mean


  • COMMENTS