J-Doe - Coke, Dope, Crack, Smack (Remix) (feat. Busta Rhymes, T-Pain & David Banner) (2011)

video played 1,277 times
added 5 years ago
by babyme

J-Doe - Coke, Dope, Crack, Smack (Remix) (feat. Busta Rhymes, T-Pain & David Banner) lyrics

"Coke, dope, crack, smack!"
E! E!

This is the remix, I'mma have to do it
Like it's never been done
I'mma have to kill it like it's never been won
Nigga jealous, didn't get enough attention
That's hot and, I move it wherever the fuck I want to and
Niggas try to stop me, try to block me
Then I'm probably gonna give it to em quicker
Than a Kawasaki. Moving top speed - ow!
I'm Chris Brown: nigga, look at me now
Came from the muthafuckin bottom to the top
Now I rain on them niggas that was hittin on the block
From the same hood nigga, that was tryna get a drop
Now the Range ?
Sing that song the way it go:

"Coke, dope, crack, smack!"
E! E!

[Busta Rhymes]
Y'all niggas already know what I be doing when I
Be getting on these records and be fucking up
Everything, I be ruckin up everything
And be shutting up everything and every other nigga dead
The way y'all come up and I kill and I ?
Kill another track, yeah I know it ain't fair
Alright, alright, I'mma chill
Fuck that I lied bitch! B-b-b-busta about to
D-d-d-dig it and y-y-you know that I'm back
I'm the nicest and I'm hoping you know it's the fastest
That nigga flow priceless!
Them niggas don't know how to act, when I get up on the beat
You know I'm coming for your food, because I gotta eat
And every day I'm running through the street
And when I step up in the building, know I'm coming with the heat
Cause I got that:

"Coke, dope, crack, smack!"
E! E!

[David Banner]
Dope like riding on I-10
95 dope, blowing kush in the wind
Your bitch and her friend, gonna see her top
Over here on my bed. Bitch know what I'm talking about
? on the pussy I'mma knock it out
Get through nigga, we could swap it out
Talk shit, get a cock in your mouth
I admit that you a dime, but I'm all in her mouth like a brace line
Girl love the way that the dick go down
Yessir, I'mma dick her now
She called me out the blue cause I make her pussy pop
Stay in the trap but I live in her mouth..

"Coke, dope, crack, smack!"
E! E!

Hey! Gimme that coke/dope/crack/smack
Put a nigga on the track and I hit it from the back
And all the muthafuckas acting like they don't know how to act
And I pull up in the Cadillac, sharp with a Mack in my lap
And too much running how I get into the money
Bitch another nigga run it is a nigga who be running
I can show how I be running shit
And niggas know I'm on some shit
Coke, dope - is he fuckin with the pistol? Nope, nope
Never drop the ball like its soap on a rope
Niggas can't cope so they take another toke
Somebody better come and tell these muthafuckas that
I never gave a fuck about a jealous muthafucka
But if somebody smell a muthafuckin rat, then
Go and tell his ass...