Artist: 
Search: 
Reddit

Gorilla Zoe - Juice Box (Feat. Yung Joc) lyrics

[Intro: Yung Joc]
Hey Zoe.

[Gorilla Zoe:]
What up, Joc?

[Yung Joc:]
There's alot of girls out here.

[Gorilla Zoe:]
Yeah?

[Yung Joc:]
And all they wanna do is have a good time, shawty.

[Gorilla Zoe laughs:]

[Yung Joc:]
We gotta get 'em something new to say.

[Gorilla Zoe:]
Like what?

[Yung Joc:]
Let's name it something else.

[Gorilla Zoe:]
Juice Box?

[Yung Joc:]
Juice Box!

[Chorus: Yung Joc]
I make a Juice Box wet, wet, wet, wet, wet, wet.
I make a Juice Box drip, drip, drip, drip, drip, drip.
I make a Juice Box talk, talk, talk, talk, talk, talk.
I make a Juice Box pop, pop, pop, pop, pop, pop.

[Gorilla Zoe:]
My eyes low
Chinky like Mr. Miyagi
Extra fresh, I'm drippin' to Isa Miyaki
Wax on, wax off like Karate Kid
28's on tha Chevy, y'all know what it is
Me & my dogs hit the club like bam
The trunk be like wam
Them hoes be like damn
Walk up in the club, neighborhood superstars
Buyin' up the bar, cushin' a cigar
A bitch on each arm & both them hoes foreign
Menagin' wit cha boy, tryin' to drink my unborn
Lickin' on each other, acrobatics wid they tongue
Shake it like Beyonce, go Ring the Alarm.

[Chorus: Yung Joc]
I make a Juice Box wet, wet, wet, wet, wet, wet.
I make a Juice Box drip, drip, drip, drip, drip, drip.
I make a Juice Box talk, talk, talk, talk, talk, talk.
I make a Juice Box pop, pop, pop, pop, pop, pop.

[Gorilla Zoe:]
I go hard
Hard like a rock
I pogo stick a bitch
Until she holla stop
The Juice Box wet
Drippin' like a mop
Treat her like a rope
And tied her in a knot
Hood Nigga shit meet me at the Travelodge
Bring some Red Bulls & some Trojan extra large
Work a big chop, she gon' lose a lot of carbs
Make that Juice Box talk, man I make that pussy far
The girl can't win
Once I get it in
I turn her ass over
And make her back bend
I beat it for an hour
And Then I rest for 10
And grab another rubber
And do it all again.

[Chorus: Yung Joc]
I make a Juice Box wet, wet, wet, wet, wet, wet.
I make a Juice Box drip, drip, drip, drip, drip, drip.
I make a Juice Box talk, talk, talk, talk, talk, talk.
I make a Juice Box pop, pop, pop, pop, pop, pop.

[Yung Joc:]
Is it the way I say my name
The way I rock my chain
The way I walk into the club
Drive the hoes insane
I roll with hood figures
Real niggas, money getters
Fuck with us, hey chopper hit ya
Chopper split ya shit
Uh, enough of all that
Tryin' to make a Juice Box wet fall back
I whip it out. What do you call that?
She got scared baby girl, haul ass
But I just follow the drip, follow the drip... and now
She's all on my dick, she's all on my dick... wow
She's rockin' her hips, she's rockin' her hips... pow
Now she's callin' it quits, callin' it quits...

[Chorus: Yung Joc]
I make a Juice Box wet, wet, wet, wet, wet, wet.
I make a Juice Box drip, drip, drip, drip, drip, drip.
I make a Juice Box talk, talk, talk, talk, talk, talk.
I make a Juice Box pop, pop, pop, pop, pop, pop.