Download

Eminem - My Mom (2009)

video played 4,823 times
added 7 years ago
Rate:
Translate: 
Eminem - My Mom  lyrics

Yo yo, all right, I'm gonna lay the chorus first
Here we go now.

My mom loved Valium and lots of drugs
That's why I am like I am cause I'm like her
Because my mom loved Valium and lots of drugs
That's why I'm on what I'm on cause I'm my mom.

My mom, my mom, I know you're probably tired of hearing about my mom. Oh ho! Whoa ho!
But this is just a story of when I was just a shorty and how I became hooked on Va-al-ya-hum,
Valium was in everything: food that I ate,
The water that I drank, fucking peas on my plate,
She sprinkled just enough of it to season my steak,
So everyday I have at least three stomach aches,
Now tell me what kind of mother would want to see her
Son grow up to be an undera-fuckin-chiever?
My teacher didn’t think I was going be nothing either,
"What the fuck you sticking gum up under the fucking seat for?
Mrs. Mathers your son has been huffing ether",
Either that or the mother fuckers been puffing reefer,
But all this huffing and puffing wasn’t what it was either,
It was neither I was buzzing but it wasn’t what she thought,
Pee in a tea cup? Bitch you ain't my keeper, I'm sleeping,
What the fuck you keep on fucking with me for?
Slut you need to leave me the fuck alone I ain't playing,
Go find you a white crayon and color a fucking zebra.

My mom loved Valium and lots of drugs,
That's why I am like I am cause I’m like her,
Because my mom loved Valium and lots of drugs,
That's why I’m on what I’m on cause I’m my mom.

Wait a minute - this ain't dinner this is paint thinner,
- "You ate it yesterday I ain't hear no complaints did I?
Now here’s a plate full of pain killers now just wait till I crush the Valium and put it in your potatoes, you little mother fucker I'll make you sit there and make that retarded fucking face without even tasting it, you better lick the fucking plate you ain't wasting it,
Put your face in it before I throw you in the basement again,
And I ain't giving in, you're gonna just sit there in one fucking place spinning again till next Thanksgiving and if you still ain't finished it I use the same shit again then when I make spinach dip it will be placed into shit, you little shit wanna sit there and play innocent, a rack fell and hit me at K-mart and they witnessed it. Child support, your father he ain't slipped us shit and so what if he did that ain't none of your dang business kid".

My mom, there's no one else quite like my mom
I know that I should let bygones be bygones
But she's the reason why I am high but I'm high on cause.

My mom loved Valium and lots of drugs,
That's why I am like I am cause I’m like her,
Because my mom loved Valium and lots of drugs,
That's why I’m on what I’m on cause I’m my mom.

My mom loved Valium now all I am
Is a party animal, I am what I am
But I'm strong to be finished wit' me val-ium spinach
But my buzz only last about two minutes
But I don't wanna swallow it without chewing it
I can't even write a rhyme without you in it
My Valium, my vaaa-eh-elll-liummmmm maaaaaaannnnnnnnnnnnnn.

Man I never though that I could ever be
A drug addict nah, fuck that I can't have it happen to me
But that's actually what has ended up happenin, a tragedy
I'm fuckin passin it up catchin me
And it's probably where I got acquainted with the taste ain't it?
Pharmaceuticals of the bomb I'm beautiful
Secure the fuckin dog with the medicine she done fed it
Feed it a fuckin aspirin and say that it has a headache
- "Here want a snack, you hungry you fuckin rat?
Look at that, it's a Zanex, take it and take a nap
Eat it, but I don't need it, well fuck it then brake it up
Take a little piece and beat it before you wake Nathan up"
- "All right ma' you win, I don't feel like arguin
I'll do it, pop and gobble it and start wobblin
Stumble hobble tumble slip drip then I fall in bed
With a bottle of meds and a Heath Ledger bobble head".

My mom loved Valium and lots of drugs,
That's why I am like I am cause I’m like her,
Because my mom loved Valium and lots of drugs,
That's why I’m on what I’m on cause I’m my mom.

My mom I'm just like her
My mom my mom my mom x2
My mom my mom my mom, my mom, my momma
Meh mommeh, eh likah momma.

Ha ha, sorry mom, I still love you though.
Dr. Dre 2010, hey this shit is hella hard homie
Yo take us on outta here.