Artist: 
Search: 
Drake - Brand New lyrics (Japanese translation). | This here is on some truthful shit
, It seems like everything I do you're used to it
, And I hate...
03:35
video played 4,824 times
added 6 years ago
by orynwe
Reddit

Drake - Brand New (Japanese translation) lyrics

EN: This here is on some truthful shit
JA: これはここではいくつかの真実のたわごと

EN: It seems like everything I do you're used to it
JA: それはそれに慣れている私はすべてのように思える

EN: And I hate hearing stories 'bout who you've been with
JA: 物語を聞くを憎むと ' としてきた試合

EN: That's when I gotta hide, what I'm feeling inside
JA: これは、ときに私はお奨めを隠す、内部何を感じています。

EN: So you still think I'm confident and damn
JA: だからあなたはまだ私は自信を持って、くそと思う

EN: Is this gonna last? You're up on a pedestal
JA: これは行く最後に?台座の上にいます。

EN: Are we moving too fast?
JA: 我々 はあまりにも速く動いているか。

EN: Feel like I'm in crazy competition with the past
JA: 過去と狂気の競争の中で午前のように感じる

EN: That's why I gotta ask
JA: だからこそお伺いお奨めです。

EN: Is anything I'm doing brand new
JA: なにをやっているブランドの新しい

EN: Brand new, brand new
JA: ブランドの新しい、ブランドの新しい

EN: Is anything I'm doing brand new
JA: なにをやっているブランドの新しい

EN: Brand new, brand new, brand new, oh
JA: ブランドの新しい、ブランドの新しい、ブランドの新しい、オハイオ州

EN: This here is something personal
JA: こちらは個人的な何か

EN: Highly doubt this feeling is reversible
JA: この気持ちは可逆的である疑い

EN: Knowledge is pain and that is why it hurts to know
JA: 知識は痛みとなぜそれを知っているが痛い

EN: That you attempt to hide and put mistakes aside
JA: 脇のミスを隠す、置くを試みること

EN: So I don't ever question you and damn
JA: 私は don't が今まであなたの質問いまいましい

EN: I can't even find the perfect brush
JA: 私も完璧なブラシを見つけることができません。

EN: So I can paint what's going through my mind
JA: だから私の心を介して起こっている何を描くことができます。

EN: Racing against myself but I'm a couple steps behind
JA: 自分に対して競争の背後にあるいくつかの手順が

EN: That's why I gotta ask
JA: だからこそお伺いお奨めです。

EN: Is anything I'm doing brand new
JA: なにをやっているブランドの新しい

EN: Brand new, brand new
JA: ブランドの新しい、ブランドの新しい

EN: Is anything I'm doing brand new
JA: なにをやっているブランドの新しい

EN: Brand new, brand new, brand new, oh
JA: ブランドの新しい、ブランドの新しい、ブランドの新しい、オハイオ州

EN: Is anything I'm doing brand new
JA: なにをやっているブランドの新しい

EN: No, no, no, no, no
JA: ない、ない、ない、いや、いや

EN: Is everything I'm doing too late
JA: 遅すぎるやってすべてです。

EN: Late, late, late, late
JA: 遅く、遅く、遅く、遅く

EN: Did he take off your clothes off just like this
JA: 彼は服を脱いでちょうどこのような

EN: Did he give you loving just like this
JA: 彼がちょうどこのような愛するあなたを与える

EN: Did you spend the night in his bed on the very first date
JA: あなたは非常に最初の日に彼のベッドで夜を過ごしました

EN: Tell me, baby, am I too late
JA: 教えてくれ、ベイビー、私は遅すぎます。

EN: Is anything I'm doing brand new
JA: なにをやっているブランドの新しい

EN: Brand new, brand new
JA: ブランドの新しい、ブランドの新しい

EN: Show me if this is brand new
JA: 見せてくださいこれはブランドの新しい場合

EN: Oh, yeah, yeah, yeah
JA: ああ、はい、はい、はい