Artist: 
Search: 
Dr. Dre - Nuthin But A G Thang (feat. Snoop Dogg) lyrics (Japanese translation). | [Snoop Doggy Dogg]
, One, two, three and to the fo'
, Snoop Doggy Dogg and Dr. Dre is at the do'
,...
03:59
video played 2,264 times
added 7 years ago
by orynwe
Reddit

Dr. Dre - Nuthin But A G Thang (feat. Snoop Dogg) (Japanese translation) lyrics

EN: [Snoop Doggy Dogg]
JA: [スヌープドッグ]

EN: One, two, three and to the fo'
JA: 一、二、三のために'

EN: Snoop Doggy Dogg and Dr. Dre is at the do'
JA: しないでスヌープドッグやドクタードレーは'

EN: Ready to make an entrance, so back on up
JA: 上ように戻って、入り口を行う準備ができて

EN: ('Cause you know about to rip shit up)
JA: ('原因君はリッピングたわごとについて知っている)

EN: Gimme the microphone first, so I can bust like a bubble
JA: ギミは、マイク、最初に私がバストバブルのようにすることができます

EN: Compton and Long Beach together, now you know you in trouble
JA: コンプトン、ロングビーチは一緒に、今、あなたが困っているあなたを知っている

EN: Ain't nuthin' but a "G" thang, baaaaabay!
JA: baaaaabay、nuthinの'が"G"のケツではない!

EN: Two loc'ed out niggas so we're craaaaazay!
JA: 二loc'edアウトniggasは私たちがcraaaaazayだ!

EN: Death Row is the label that paaaaays me!
JA: デスロウは私をpaaaaaysラベルです!

EN: Unfadeable, so please don't try to fade this (Hell yeah)
JA: Unfadeableので、この(地獄ええ)フェードしようとしないでください

EN: But uh, back to the lecture at hand
JA: しかし、ええと、手の甲で講義を

EN: Perfection is perfected, so I'ma let 'em understand
JA: 完璧に完成されるので、私は聞かせてそれらを理解

EN: from a young G's perspective
JA: 若いGさんの視点から

EN: And before me dig out a bitch I have ta' find a contraceptive
JA: そして、私は雌犬を掘る前に、私が持っているのTa'は避妊を見つける

EN: You never know she could be earnin' her man
JA: あなたは、彼女がearnin彼女の男になる可能性が知っていること

EN: and learnin' her man - and at the same time burnin' her man
JA: とラーニン'彼女の男 - と同時に、燃えで'彼女の男

EN: Now you know I ain't with that shit, Lieutenant
JA: 私はそのたわごと、中尉とされていない今、あなたが知っている

EN: Ain't no pussy good enough to get burnt while I'm up in it
JA: ない猫は十分やけどしないか私はそれにしている間

EN: (Yeah) And that's realer than Real-Deal Holyfield
JA: (ええ)とReal -ディールホリフィールドよりのことrealer

EN: And now you hooka's and ho's know how I feel
JA: そして今、あなたhookaのと浩は、私が感じる方法を知っている

EN: Well if it's good enough to get broke off a proper chunk
JA: それは十分に得るために良いことだまあ場合に適切なチャンクを折った

EN: I'll take a small piece of some of that funky stuff
JA: 私はファンキーなもののいくつかの小片を取るよ

EN: [Dr. Dre and Snoop]
JA: [博士ドレーとスヌープ]

EN: It's like this and like that and like this and uh
JA: それはこのようなものだと好きなこと、これとえとのような

EN: It's like that and like this and like that and uh
JA: それがいるような、その好きだ、このようにし、ええと

EN: It's like this and like that and like this and uh
JA: それはこのようなものだと好きなこと、これとえとのような

EN: [S] Dre, creep to the mic like a phantom
JA: [S]をドレー、ファントムのようにマイクとクリープ

EN: [Dr. Dre]
JA: [博士ドレー]

EN: Well I'm peepin', and I'm creepin', and I'm creep-in
JA: さて、私はpeepinている'を、私はクリーピンている'を、私は私クリープの

EN: But I damn near got caught, 'cause my beeper kept beepin'
JA: しかし、私は気に近い私のブザーがbeepinを保ったが'、巻き込ま

EN: Now it's time for me to make my impression felt
JA: 今では私が私の印象を作るために時間が感じている

EN: So sit back, relax, and strap on your seatbelt
JA: だから、座ってリラックスし、そして、シートベルトのストラップ

EN: You never been on a ride like this befo'
JA: あなたはこのbefo'のように乗ってされたこと

EN: with a producer who can rap and control the maestro
JA: 生産者と誰がラップをすることができますマエストロを制御する

EN: At the same time with the dope rhyme that I kick
JA: 私はキックドープ韻と同時に、

EN: You know, and I know, I flow some ol' funky shit
JA: あなたが知っている、と私は知っている、私はいくつかのオール'ファンキーなたわごとを流す

EN: to add to my collection, the selection
JA: 私のコレクションに選択範囲を追加する

EN: symbolizes dope, take a toke, but don't choke
JA: ドープは、しかし、やつを取るチョークしない象徴

EN: If you do, you'll have no clue
JA: そうした場合、あなたは見当もつかないよ

EN: on what me and my homey Snoop Dogg came to do
JA: 私と私の家庭的なスヌープドッグが行うようになったかについて

EN: [Dr. Dre and Snoop]
JA: [博士ドレーとスヌープ]

EN: It's like this and like that and like this and uh,
JA: それはこのようなものだと好きなこれとあーと同様に、

EN: It's like that and like this and like that and uh,
JA: これは次のような、この等およびえとそのような、です

EN: It's like this...
JA: それはこのようなものだ...

EN: [D] And who gives a fuck about hoes?
JA: [D]は、誰くわについての性交を与えますか?

EN: [S] So just chill, til the next episode...
JA: [S]はだから次のエピソードゴマ、寒さ...

EN: {*funky sample break*}
JA: {*ファンキーなサンプルブレーク*}

EN: [Snoop Doggy Dogg]
JA: [スヌープドッグ]

EN: Fallin' back on that ass, with a hellified gangsta lean
JA: hellifiedギャングスタとそのろばのFallin'をバックに、傾く

EN: Gettin' funky on the mic like a ol' batcha' collard greens
JA: batcha'コラードはGettin'オールのようなマイクでファンキーな'

EN: It's the capital S, oh yes I'm fresh, N double-O P
JA: これは、大文字のSを見る、そう、私は新鮮なんは、NダブルOのP

EN: D O double-G Y, D O double-G, ya see
JA: ダブルGのYをくださいダブルGをください、yaはを参照してください

EN: Showin' much flex when it's time to wreck a mic
JA: 枪'くらいのマイクを破壊する時が来たとき​​にフレックス

EN: Pimpin' hoes and clockin' a grip like my name was Dolomite
JA: pimpinの'くわ及びclockinは私の名前のようにグリップドラマイトされた

EN: Yeah, and it don't quit
JA: ええ、それが終了しない

EN: I think they in the mood for some muthafuckin' G shit
JA: 私はいくつかの'muthafuckinのGのたわごと気分で彼らを考える

EN: (Hell yeah) So Dre... (Whattup Dogg?)
JA: (地獄ええ)ドレーだから... (ドッグWhattup?)

EN: Gotta give 'em what they want (What's that, G?)
JA: 彼らが望むものをお奨めはそれらを与える(Gのことは何ですか?)

EN: We gotta break 'em off somethin' (Hell yeah)
JA: 我々が得た(地獄ええ)'somethinがオフにそれらを'破る

EN: And it's gotta be bumpin' (City of Compton!)
JA: そして、それはbumpinが得た(コンプトンの市!)です

EN: [Dr. Dre]
JA: [博士ドレー]

EN: It's where it takes place - so when asked, yo' attention
JA: それが行われる場所です - yo'の注意を聞きになったとき

EN: Mobbin' like a muh'fucka, but I ain't lynchin'
JA: Mobbin'muh'fucka似ているが、私はlynchinされていません'

EN: Droppin' the funky shit that's makin' the sucka niggas mumble
JA: droppinのうすのろのniggasのmumble'makinのですファンキーなたわごと

EN: When I'm on the mic, it's like a cookie, they all crumble
JA: 私はマイクでいるとき、それは、クッキーのようなものだ、彼らはすべての崩壊

EN: Try to get close, and your ass'll get smacked
JA: と、近くに取得してみてくださいあなたのass'llは叩か取得

EN: My muthafuckin' homie Doggy Dogg has got my back
JA: 私の'muthafuckinの相棒小犬Doggが私の背中を持っている

EN: Never let me slip, 'cause if I slip, then I'm slippin'
JA: 決して、スリップ私を聞かせて私がスリップする場合が、私はslippinをよ'

EN: But if I got my Nina, then you know I'm straight trippin'
JA: しかし、私はニーナを得たならば、あなたは私がストレートトリッピン知ってる

EN: And I'ma continue to put the rap down, put the mack down
JA: そして、私がダウンしてラップをかけ続ける、マックを置いて

EN: And if yo bitches talk shit, I'll have to put the smack down
JA: とよトークたわごとを雌犬なら、私は置く必要があります灸を据える

EN: Yeah, and you don't stop
JA: ああ、あなたが停止しない

EN: I told you I'm just like a clock when I tick and I tock
JA: 私はちょうど私がクロックチックが好きだと私はタックを語った

EN: But I'm never off, always on, to the break of dawn
JA: しかし、私は夜明けまで、いつも、決してオフによ

EN: C-O-M-P-T-O-N, and the city they call Long Beach
JA: コンプトン、彼らはロングビーチを呼び出す市

EN: Puttin' the shit together
JA: 一緒にプッティンたわごと

EN: Like my nigga D.O.C., "No One Can Do It Better"
JA: 私のniggaドキュメントと同様に、"誰もベターもできる"

EN: [Dr. Dre and Snoop]
JA: [博士ドレーとスヌープ]

EN: Like this, that and this and uh
JA: こののように、というこれとええと

EN: It's like that and like this and like that and uh,
JA: これは次のような、この等およびえとそのような、です

EN: It's like this
JA: それはこのようなものだ

EN: [D] And who gives a fuck about hoes?
JA: [D]は、誰くわについての性交を与えますか?

EN: [S] So just chill, 'til the next episode...
JA: [S]はだから'、ゴマ次のエピソードを冷やす...

EN: {*funky sample break*} -> repeat 3X
JA: {*ファンキーなサンプルブレーク*} - >繰り返し3倍