Download

Dirty Rose - H Town (2013)

video played 843 times
added 3 years ago
Rate:
Translate: 

Dirty Rose - H Town lyrics


Listen, old faggot we got the latest still on the'
Steady make 'em and pop it
We're reaching for the money.
Got all type of hundreds, home boy, ain't funny
We could take your little chicken, turn em into play bunnies
Cause this is' is beating down your block so slow
Got so much banging in the trunk, you don't know.
H town on top and down, right we gonna prove it
Cause we got the real cunt steady
D-d-d-dripping

[Hook]
Got that H across the chest, running dirty roads
Now you know we are the best, do you get it now?
If I'm the home for the (H town) home for the (H town)
If I'm the home for the (H town) home for the (H town)
Uh, yeah,
We keep the baddest of the models around the city, the city
But boy, if you ain't got it like us, you better catch up!
If I'm from the home of the (H town)
Home of the (H town) home of the (H town)
Oh yeah!

In the club, tell them ladies, they already know the deal
Gotta be a pretty face, down right the sex appeal
Making so much money, man, colors main green
The way we step on the scene, like we own the damn thing!
Cause popping up.. is what we do
If you have a lot of girls better call up crew
Cause we gonna hear you right, right
Best play we're calling it tonight
Steady! D-d-d-dripping

[Hook] (x2)
Got that H across the chest, running dirty roads
Now you know we are the best, do you get it now?
If I'm the home for the (H town) home for the (H town)
If I'm the home for the (H town) home for the (H town)
Uh, yeah,
We keep the baddest of the models around the city, the city
But boy, if you ain't got it like us, you better catch up!
If I'm from the home of the (H town)
Home of the (H town) home of the (H town)
Oh yeah!

Hey, hey, hey
Black sucks!


  • COMMENTS