Clark Sage - YDKMN (You Don't Know Me Now) (2017)

video played 23 times
added 2 weeks ago
Rate:

Clark Sage - YDKMN (You Don't Know Me Now) lyrics


[Intro]
You ever feel like you can't top your best?? Well…

[Verse 1]
This the thing that kills me…
This the reason I've been running, out my mind, looking for the real me
I don't even spend the time I wish I had
Maybe, I'm really… maybe really not a star. Maybe I'll be more like a series
Well, in any case, all my…

New decisions, like their predecessors, come in flaming out but then they never catch us
Ainsley told me “keep your head up, when your exes pop up on yah, they'll regret us; bet us.”
Honestly, I once believed it now I'm working 40 hours just clear the debt up
Used to be so extrovertive now I travel lower than Trivago set-ups, homie

With the fares! Yeah
Women come into my life and, when they “ring” me, I'd just rather leave it there!
Ugh, venues want me on the site but then the terms just make it really hard to care!
Oh my god, I need a break but I've been breaking for some time up in the Square!
Looking at myself and disappointed [that] I ain't get it, get it, get it!

[Chorus]
You don't know me now. Better yet, you ain't know me ever
Damn, a lot is changed... feeling so “whatever.”
‘Cause you don't know me now, better yet, you ain't know me ever
In and out of things, yeah, you know the name but we don't know each other!


If this is living “right,” get me on another!
Said a lot of things…. Now I'm on another
‘cause you don't know me now. Better yet, you ain't know me ever
[I] know it's hard to feel when you're tryna build, I just want to relish

[Second verse]
I recall I used to say I want to live forever reaching for the heights
Then I copped the two wheels on a bike talking ‘bout some “vroom vroom” - outta sight!
Switching lanes - “skirt” - playing with my life
Doing everything, I said I wouldn't, twice
I ain't even making music when I write
‘cause, mainly, I've been pushing papers that I typed

Ever since I hit my Jordan Year, life's been hitting my sore spots
Now I'm going through my coldest years. I've been staying in - I guess the doors locked
Then my motivation landed on the card that tells you “take it back like four spots.”
Damn, I'm changing, flipping tables on me like I landed on Boardwalk
This is the reason that my tour stopped!

This the reason that my life’s
Getting really hard to like…
Open letter to my psyche:
“Man, I thought you had a dream; now they're only in the night
Talking ‘bout ‘you for the team’ and you ain't even wanna fight!
Yeah, you know I'm hella tight!
I'm just mad you kinda grew to accept it
That, alone, is why you're paying the price.”


Look, damn, when did I start believing I was not special?
Now every time I see mirrors, dawg, I feel pressure
Maybe 'cause I'm really bound to see what I won't like - Living like the “reggie” burning from the light
I could see it playing out right in my sight
He'll be like...

[Chorus]
You don't know me now. Better yet, you ain't know me ever
Damn, a lot is changed... feeling so “whatever.”
‘Cause you don't know me now, better yet, you ain't know me ever
In and out of things, yeah, you know the name but we don't know each other!

If this is living “right,” get me on another!
Said a lot of things…. Now I'm on another
‘cause you don't know me now. Better yet, you ain't know me ever
[I] know it's hard to feel when you're tryna build, I just want to relish

[Bridge]
You ain’t know me ever…
You ain’t know me ever…
‘Cause you don’t know me now…
And you ain’t know me ever…

[Outro]
Used to say “I'll be the same”
Funny, cuz I never realized “liberation” is a product of a “change.”
I just figured I'm inspired by another set of things in different lanes
Really, though, no matter what it is, the world doesn't end when everything is going strange


  • COMMENTS