Download

Chill Will - So Terrific (feat. Cash Out) (2013)

video played 100 times
added 4 years ago
by MusicPlayOnHipHop
Rate:
Translate: 

Chill Will - So Terrific (feat. Cash Out) lyrics


[Hook]
This shit is so terrific, I drop the top above that car
calling showing titties, this bitch is hop off in my car
you know they showing titties, she going down on me baby
she say I'm so gifted, my diamonds so terrific.
I swear the shit terrific, ballin hard and you fuck boys
you're so amazing, KOD Miami, you know we're pulling on anxious
ball Chill Will ill, you know a nigga skating
that's why they hating, I'm so so terrific.

Hold up, hold up
Let me strike a pose,
fuck that, while then I'm gonna take your hoe,
and bitch no, been in that ball,
big cookies Os and been on me
look, niggas better start respecting that faithful
long chopper it don't respect the hater,
lady your bush is, serve your..like a waiter
and my eye look like is..your bitch,
and she was suffocate her, to you
so you, hot, do you really wanna cate her
so me, get Rolex on my wrist nigga tell me what you see
don't f*ck with niggas who'd be screaming
girl that shit, 'cause LOV that's for you ..

[Hook]
This shit is so terrific, I drop the top above that car
calling showing titties, this bitch is hop off in my car
you know they showing titties, she going down on me baby
she say I'm so gifted, my diamonds so terrific.
I swear the shit terrific, ballin hard and you fuck boys
you're so amazing, KOD Miami, you know we're pulling on anxious
ball Chill Will ill, you know a nigga skating
that's why they hating, I'm so so terrific.

Show me who to f*ck nigga up and here
nigga stayin clear, if I hate it pants in my ill,
nigga get on, make your own hood disappear,
trop other year, going up my hood like this year,
she ain't gonna let the man, I don't need you f*ckin up my plans
boy I'm in the man you ain't heard, ain't heard me in Japan
hundred cowards hangin for my name, this is how I play,
this hundred wounds, niggas disrespect this is not a test,
see them niggas with them, weak hearts they gonna be intimidated
14 ..chill with em, affiliated
when I got them 4-8 I had the cream made em,
when I got them whole things, yeah I had to remake em

Yeah, sometimes I don't know what I'm doing
yeah, remember that bitch is what I'm screw in,
fitting here them things just came in,
yeah, spin it tang bang before I..there

[Hook]
This shit is so terrific, I drop the top above that car
calling showing titties, this bitch is hop off in my car
you know they showing titties, she going down on me baby
she say I'm so gifted, my diamonds so terrific.
I swear the shit terrific, ballin hard and you fuck boys
you're so amazing, KOD Miami, you know we're pulling on anxious
ball Chill Will ill, you know a nigga skating
that's why they hating, I'm so so terrific.


  • COMMENTS