Artist: 
Search: 
2Pac - Last Wordz lyrics (Japanese translation). | Ice Cube's in the mutha-fuckin' house
, The nigga you love to hate
, Ice Cube's in the mutha-fuckin'...
03:36
video played 371 times
added 6 years ago
by kitkabg
Reddit

2Pac - Last Wordz (Japanese translation) lyrics

EN: Ice Cube's in the mutha-fuckin' house
JA: アイス キューブのヘビメタファン虚辞家

EN: The nigga you love to hate
JA: 愛を憎むダチ

EN: Ice Cube's in the mutha-fuckin' house
JA: アイス キューブのヘビメタファン虚辞家

EN: The nigga you love to hate
JA: 愛を憎むダチ

EN: Ice Cube's in the mutha-fuckin' house
JA: アイス キューブのヘビメタファン虚辞家

EN: Yo, here comes the nigga with the ruff, terror
JA: Yo は、ここに来る恐怖の ruff を持つダチ

EN: The paranoid, gots to get the boy
JA: その少年を取得する妄想、gots

EN: Get your steel 'cuz I feel like a headbanger
JA: あなたの鋼を取得 ' cuz 頭のおかしな人のように感じる

EN: Yah, I got a gang of shits
JA: Yah、私はたわごとのギャング

EN: Styles guns my Uzzie wieghts a mutha-fuckin' ton
JA: スタイルの銃私 Uzzie wieghts ヘビメタファン虚辞トン

EN: Bucking down one, bucking down two
JA: 1 つは、2 つのダウン座屈ダウン座屈

EN: Bucking down your crew, mutha fuck you
JA: あなたの乗組員を座屈、ヘビメタファンあなたをファックします。

EN: Pigs were blue, I where black, nothing but black
JA: 豚は青、私はここで黒何もが、ブラック

EN: 'Cause god damn its a brand new payback
JA: だって神いまいましいそれはブランドの新しい回収

EN: Fuck Pat Sajak, never did nothing for a nigga
JA: パット Sajak の性交は、ダチは何もなかった

EN: On tha trigga, the zigga, the zag, the nickel, the bag
JA: 袋、ニッケル、ジグザグ、zigga tha さん trigga

EN: The nigga, the sag, the forty five mag, got you runnin' like a fag
JA: ダチ、サグ、四十五マグ、たばこを吸うようランニンあなたが得た

EN: So, keep your mutha-fuckin' jokes
JA: だから、ヘビメタファン虚辞のジョークを保つ

EN: 'Cuz, I'm that nigga with a fresh pair of locs, no yokes but smokes
JA: ' Cuz、私は煙がないヨーク locs の新鮮なペアとダチ

EN: Crakers and them dirty mackers friends aren't jackers
JA: クラッカーとそれらの汚れた: mackers-友人 jackers ではありません。

EN: Get yah for your drawers, young niggas out to kill for cars
JA: 車のために殺すためにあなたの引き出し、うち若い niggas の yah を取得します。

EN: Ice T in the mutha fuckin' house
JA: 家の虚辞ヘビメタファンの氷 T

EN: Ice T in the mutha fuckin' house
JA: 家の虚辞ヘビメタファンの氷 T

EN: Ice T in the mutha fuckin' house
JA: 家の虚辞ヘビメタファンの氷 T

EN: Ice T in the mutha fuckin' house
JA: 家の虚辞ヘビメタファンの氷 T

EN: Ice T in the mutha fuckin' house
JA: 家の虚辞ヘビメタファンの氷 T

EN: Oh, to the mutha fuckin' G I break crazy
JA: ああ、G の虚辞ヘビメタファンを私破るクレイジー

EN: A lot of niggas hate me but they can't fade me
JA: 多くの niggas は私を憎むが、私を衰退することはできません。

EN: Stop me, clock me, cops wanna glock me
JA: 私を停止する、私は、クロックの警官たいグロック私

EN: Mutha fuck, mutha fuck, pigs can't stop me
JA: ヘビメタファン性交ヘビメタファン性交、豚は私を止めることはできません。

EN: Uhh, am I a G, I got proof
JA: Uhh、私は G、証拠を持って

EN: Banged in my youth, keep niggas on the roof
JA: 屋根の上の niggas を保つ私の若さで打ちました

EN: With a scope, dough, Cube keep the rope
JA: スコープを持つ生地、キューブは、ロープを保つ

EN: Tupac string a nigga up, hit the mob dope
JA: トゥパックはダチを縛り首にする、ヒット暴徒ドープ

EN: So what's up Punk
JA: だから何がパンク

EN: You want what I got step to me wrong fuck around and get shot
JA: 間違っている性交の周り私にステップを得たし、ショットを取得したいです。

EN: Your mom's crying fuck her, bust her
JA: あなたのお母さんの泣いてファック彼女は、彼女をバストします。

EN: Bitch start screaming to me and I'll dust her
JA: 雌犬が私に悲鳴を開始し、彼女をほこりでしょう

EN: Pops got the LP phat, track on hit
JA: ポップスのヒット トラック LP ファット ・を得た

EN: Laid by the mutha fuckin' Bobcat
JA: ボブキャットの虚辞ヘビメタファンによるレイアウト

EN: Ninety three suckas want me to go out
JA: 90 3 ばか外出したいです。

EN: Throw the hoe out, bitch mutha fucker I'm rich
JA: 鍬を捨てる、雌犬ヘビメタファン野郎私はリッチアム

EN: Tupac's in the mutha fuckin' house
JA: トゥパックの虚辞家ヘビメタファン

EN: Tupac's in the mutha fuckin' house
JA: トゥパックの虚辞家ヘビメタファン

EN: Tupac's in the mutha fuckin' house
JA: トゥパックの虚辞家ヘビメタファン

EN: Tupac's in the mutha fuckin' house
JA: トゥパックの虚辞家ヘビメタファン

EN: Got any last wordz
JA: あらゆる最後ワーズを得た

EN: Now they're after me, why? 'Cuz a niggas black
JA: 今、私は後に、しているなぜですか?' Cuz niggas ブラック

EN: Sit back, ain't afraid to pull a triggar back
JA: Sit は戻って、triggar を引き戻す恐れはないです。

EN: Let 'em come step to a real mutha-fucker
JA: せ ' 日ヘビメタファン愚かな人実際にステップを来る

EN: Mama ain't raised no suckers
JA: ママではない吸盤を発生しません

EN: Dan Quayle, don't you know you need to get your ass kicked
JA: ダン ・ クエール知らないあなたのお尻追い出さを取得する必要があります。

EN: Where was you when there was niggas in the caskets?
JA: ここで、小箱の niggas があったときはだったか。

EN: Mutha-fucker rednecks all the same
JA: ヘビメタファン野郎 rednecks すべて同じ

EN: Feel a real nigga if he ain't balled and chained
JA: 彼が全く混乱し、連鎖ではない場合、真のダチを感じる

EN: That's why we burn shit and wreck
JA: だからこそ我々 はたわごとと難破船を燃やす

EN: 'Cuz the punk police ain't learned shit yet
JA: ' Cuz パンクの警察ではないことを学んだたわごとまだ

EN: You mutha-fuckas gonna pay the price
JA: あなた - fuckas、代償を払うつもり

EN: Can't make a Black life, don't take a Black life
JA: 黒の生活をすることはできません、黒の生活を服用しないでください

EN: It's on, the next real nigga fall dead
JA: それは、次の真のダチ秋死んだ

EN: Dred, Jheri Curl, process, or bald head
JA: Dred、Jheri カール、プロセス、または禿げ頭

EN: Be prepared for the smoke to bust
JA: バストに煙のために準備します。

EN: What niggas need to do is start loc'in up
JA: どのような niggas は行う必要がありますが開始 loc'in です。

EN: United we stand, divided we fall
JA: 我々 の屋台、団結分割秋

EN: They can shoot one nigga but they can't take us all
JA: 1 つのダチを撃つことができるが、彼らは私たちのすべてを取ることができません。

EN: Let's get along with the Mexicans
JA: 仲良くしてよねメキシコ人で

EN: And we can all have peace on the sets again
JA: 我々 はすべてが平和、セットで再び、

EN: Imagine that if it took place
JA: それが行われた場合を想像してください。

EN: Keeping the smile off their white fakes
JA: その白い偽物をオフ、笑顔を維持します。

EN: I ain't racist but let's trade places
JA: 人種差別主義者ではないが、場所は貿易してみましょう

EN: Trace the hate 'n face it
JA: 憎悪のトレース ' n 個のそれに直面します。

EN: One nigga teach two niggas, three teach four niggas
JA: 1 つのダチ 2 niggas、3 つの教える教える 4 niggas

EN: And them niggas teach more niggas
JA: 多くの niggas を教えるそれらの niggas

EN: And when we blast that'll be the biggest blast you've heard
JA: とき私たち爆風と聞いたことが最大の爆発をするよ

EN: And them is my last wordz
JA: それらは私の最後のワーズ