Artist: 
Search: 
2Pac - Fuck Friendz lyrics (Japanese translation). | [2Pac - over background voices]
, My ghetto love song, hahaha, let's be friends..
, (Where my niggaz...
05:19
video played 747 times
added 6 years ago
by kitkabg
Reddit

2Pac - Fuck Friendz (Japanese translation) lyrics

EN: [2Pac - over background voices]
JA: [の2パックは - 背景の声で]を

EN: My ghetto love song, hahaha, let's be friends..
JA: 私のゲットーの愛の歌は、ハハハ、友人が見てみましょう..

EN: (Where my niggaz at? Where my niggaz where my bitches?
JA: (どこで?私のniggazどこのniggazここで私の愚痴?

EN: Where my niggaz at? Where my bitches at?
JA: どこで私のniggaz?どこに犬の?

EN: Throw your hands in the air
JA: 空気中の手を投げ

EN: Everybody just throw your hands in the air)
JA: 誰もが同じ)空気中のあなたの手を投げる

EN: Let's be friends..
JA: さんは友人とする..

EN: (Wessyde in this motherfucker right here, Wessyde..)
JA: (Wessydeこのmotherfucker右ここでは、Wessyde ..)

EN: [2Pac]
JA: [2パック]

EN: Approach you and post a minute, arm on my double-R tinted
JA: あなたのアプローチと私のダブルRの分、腕を投稿染め

EN: As you pass bye wink in my eye, freshly scented
JA: あなたは新鮮な香りが、私の目でお別れウィンクを渡すように

EN: What's the haps baby? (Whassup?) Come get with me and perhaps lady
JA: ハップス赤ちゃんは何ですか? (承诺は?)私とおそらく女性を取得下さい

EN: you can help me multiply my stacks baby
JA: あなたは私のスタックの赤ちゃんを乗算することができます

EN: Currency seems small I need companionship (hey)
JA: 通貨は、私は(ちょっと)交際を必要と小さく見える

EN: Through with that - scandalous shit, I bet your man ain't shit
JA: それとを通して - スキャンダラスなたわごと、私はあなたの男がたわごとされていない賭ける

EN: So why you hesitatin actin like yo' shit don't stink
JA: だからよ'たわごとのようにするhesitatinアクチンはなぜ悪臭を放つ

EN: Check out my - diamonds bitch everyone gonna blink (bling bling bling)
JA: (ケバケバしいを見せびらかす)点滅つもりダイヤモンド雌誰もが - 私のチェックアウト

EN: This be a thug thang, Outlaw nigga with riches
JA: これは、刺客のケツ、富とアウトローのniggaする

EN: Cream dreamin motherfucker, on a mash for bitches
JA: 犬のためのマッシュアップのクリーム夢見るのmotherfucker、

EN: Check my resume, sippin on Cristal and Alize
JA: クリスタルとAlize私の履歴書を、sippinの確認

EN: Smokin on big weed, keyed the Cali way
JA: 大きな雑草のスモーキンは、カリ方法をキー

EN: Don't like trickin but I'll buy you a fifth
JA: trickinが好きですが、私はあなたに五分の一を買ってあげるしないでください

EN: I can't stand no sneaker-wearin nappy head bitch
JA: 私はスニーカーwearinのおむつを頭の雌犬には我慢できない

EN: Let my pedigree, re-breed me, they're so cheap
JA: 再お知らせを繁殖、私の血統を聞かせて、彼らはとても安いです

EN: Puttin bitch-made bustas to sleep with no grief
JA: プッティンは雌-ない悲しみと一緒に寝てbustasを行った

EN: Mash on my so-called comp, who the man?
JA: 私は、いわゆるCOMPのマッシュ、男?

EN: While I'm tuggin on yo' main bitch head (C'mere baby, Wessyde!)
JA: オレは主な雌犬の頭の上にtugginだが(ちょっと来の赤ちゃん、Wessyde!)

EN: Understand this, ain't no nigga like me, fuck Jay-Z
JA: を理解し、これが、私のようにもダチ、性交はJay - Zされていない

EN: He broke and I smoke daily (come on y'all) baby let's be friends
JA: 彼は破って、私は(y'allの来られる)毎日の赤ちゃんがさんは友人が聞かせて吸う

EN: [Chorus: singer + 2Pac]
JA: [コーラス:歌手+ 2パック]

EN: Let's be friends (where my niggaz at? come on)
JA: さんが(私のniggazは?が点灯では使用しないで)を見るとする

EN: You ain't gotta be my man at all, long as you just bring me your
JA: あなたは私をもたらすように得た限り、すべての私の恋人ではありませんが、

EN: friends.. (all my niggaz, where my hoes at?)
JA: 友達を見る.. (すべての私のniggaz、どこで私のくわ?)

EN: Why you trickin on them other hoes?
JA: 他のくわそれらのtrickinなぜですか?

EN: Let's be friends (where the bitches at, where the niggaz with money?)
JA: さんは友人とする(ここで、雌犬で、ここでお金のniggaz?)

EN: (where you at baby?)
JA: (赤ちゃんはどこにで?)

EN: You ain't gotta be my man at all, long as you just bring me your
JA: あなたは私をもたらすように得た限り、すべての私の恋人ではありませんが、

EN: friends.. (cash makin hoes)
JA: 友達を見る.. (現金のmakinのくわ)

EN: Why you trickin on them other hoes?
JA: 他のくわそれらのtrickinなぜですか?

EN: Let's be friends
JA: レッツ友達になりましょう

EN: [2pac]
JA: [2パック]

EN: I met you and I stuttered in passion
JA: 私はあなたに会って、私は情熱どもっ

EN: Though slightly blinded by that ass
JA: わずかにお尻に目がくらんでけれども

EN: It was hard to keep my dick in my pants
JA: それは私のズボンの私のディックを保つために大変だった

EN: Every time you pass got me checkin for you hardcore; starin and watchin
JA: たびに、私はあなたのためにハードチェックイン得た渡します。スターアンと見つめている

EN: Me and you one on one (see that bitch) picture countless options
JA: 私とあなたのいずれかを一枚の写真無数のオプション(その雌犬を参照してください)

EN: Was it prophecy? Clear as day, visions on top of me
JA: これは予言か?日としてクリア、私の上にビジョン

EN: Erotic, psychotic, we posess bubonics
JA: アダルト、精神病、我々はbubonicsを持っている

EN: Far from a crush I wanna bust your guts and touch
JA: これまでは、クラッシュから私はバストあなたのガッツとタッチする

EN: everything inside you from my head to my nuts
JA: 私のナットに私の頭からつま先までの内側を通るすべて

EN: You got me sweatin like a fat girl goin for mine
JA: あなたは私の太った女の子のgoinのように私にsweatinを得た

EN: Just a skinny nigga fuckin like she stole my mind
JA: 彼女は私の心を盗んだのと同様に細いのnigga fuckinの

EN: Back in time I recall how she used to be
JA: 戻る時に私は彼女がされていた方法を思い出して

EN: I guess money and fame made you used to me
JA: 私はお金と名声が作ったと思いますあなたは私のために使用

EN: What's up in 9-6? Fine tricks in drag
JA: 何が9-6でているのでしょうか?ドラッグの微細トリック

EN: Fuck Dre, tell that bitch he can kiss my ass
JA: 性交Dreは、その雌犬、彼は私のお尻にキスをすることができますか

EN: Back to you, my pretty ass caramel queen
JA: あなたへ戻る私のきれいなお尻キャラメルクイーン

EN: Got my hands on your thighs now
JA: 今あなたの太も​​もに手をガット

EN: Let me in between as friends
JA: 友人としての間にさせてくれた

EN: [Chorus: singer + 2Pac]
JA: [コーラス:歌手+ 2パック]

EN: Let's be friends (wessyde, motherfucker right here)
JA: レッツする友人(wessyde、野郎ここ)

EN: You ain't gotta be my man at all, long as you just bring me your
JA: あなたは私をもたらすように得た限り、すべての私の恋人ではありませんが、

EN: friends.. (wessyde in this motherfucker)
JA: 友達を見る.. (この野郎のwessyde)

EN: Why you trickin on them other hoes?
JA: 他のくわそれらのtrickinなぜですか?

EN: Let's be friends (wessyde in this motherfucker right here)
JA: レッツする友人(こここのmotherfuckerでwessyde)

EN: You ain't gotta be my man at all, long as you just bring me your
JA: あなたは私をもたらすように得た限り、すべての私の恋人ではありませんが、

EN: friends.. (in this motherfucker right here)
JA: 友達を見る.. (こここのmotherfuckerで)

EN: Why you trickin on them other hoes?
JA: 他のくわそれらのtrickinなぜですか?

EN: Let's be friends
JA: レッツ友達になりましょう

EN: [2Pac]
JA: [2パック]

EN: Can you imagine me in player mode, rush the tricks
JA: あなたがトリックを急ぐ、プレイヤーモードで私を想像することができます

EN: I got em ready for a booty call, I fucked your bitch (Ha hah!)
JA: 私は、戦利品の呼び出しのemの準備をしていた、私は(ハハッ!)あなたの雌犬を犯さ

EN: Was it me or the fame? My dick or the game?
JA: それは私や名声はどうでしたか?私のディックやゲーム?

EN: Bet I scream WESSYDE when I came (wessyde, ha ha ha)
JA: ベット私は(wessyde、ハッハッハッー)私が来たとき​​WESSYDE悲鳴を上げる

EN: Scream my name, cause baby it's delicious got a weak spot
JA: 赤ちゃんを起こし、俺の名前を叫ぶ、それがおいしいのは弱点を持って

EN: for pretty bitches up and down, similar to switches
JA: 上下にかなり愚痴、スイッチと同様に

EN: My movement, baby let your back get into it
JA: 私の動きは、赤ちゃんがあなたのバックそれに入るよう

EN: Make it fluid, in and out, all around when a nigga do it
JA: それは流体の出入りは、すべての周りを確認niggaはそれを行うときに

EN: You got me high! Let me come inside!
JA: あなたは私に、高だ!私は中に入ってみよう!

EN: I love it when you get on top, baby let me ride! (let me ride!)
JA: 私は、赤ん坊は私が乗るように、上に乗るときそれを愛する! (私は乗ってください!)

EN: Who wanna stop me? Am I top notch?
JA: 誰が私を停止したいですか?私は一流のか?

EN: Fuck player hatin niggaz cause they cock block (cock block)
JA: 性交プレーヤーhatinのniggazは、コック(コックブロック)ブロックが発生

EN: You probably hate to see a real thug with vision, what's the game?
JA: おそらく、どんなゲームのビジョンと実際の刺客を見て、嫌いですか?

EN: Rather see a nigga up in prison, why you change?
JA: むしろ、変更理由が刑務所で、ダチを参照してください?

EN: Made a livin out of cuss words, liquor, and weed
JA: 、悪口の言葉、お酒のlivinのアウトを行い、雑草

EN: A bad seed turned good - in this world of G's
JA: 悪い種が良いオフ - Gさんのこの世界で

EN: Baby got me fantasizin, seein you naked
JA: 赤ちゃんは私はあなたが裸のため息、fantasizinチャート

EN: It's the fuck song, so check my record
JA: それは私のレコードをチェックするので、性交の曲です

EN: And let's be friends
JA: とletの友達になろう

EN: (Where my niggaz at? Show me where my niggaz at?
JA: (で?私のniggazが私を見せるところではでは私のniggaz?

EN: Where my bitches at) Thug style!
JA: どこで私の犬)無法のスタイル!

EN: [Chorus: singer + 2Pac]
JA: [コーラス:歌手+ 2パック]

EN: Let's be friends (where my niggaz at, where my bitches at?)
JA: さんは友人とする(ここで、で私のniggazここで私の愚痴?)

EN: (Throw yo' guns in the air!)
JA: (空気中のyo'の銃を捨てろ!)

EN: Friends.. (my ghetto love song, it goes on and on and on and on)
JA: 友達を見る.. (私のゲットーの愛の歌は、それはとそして延々と続く)

EN: Let's be friends (where my niggaz at, where my bitches at?)
JA: さんは友人とする(ここで、で私のniggazここで私の愚痴?)

EN: (Where my niggaz at?)
JA: (どこで私のniggaz?)

EN: Friends.. (where my niggaz at, where my bitches at?)
JA: 友達を見る.. (ここで、私のniggazで、どこで私の愚痴?)

EN: (Where my people at? Let's be..)
JA: (私の人々?さんのは、とするどこ..)

EN: [2Pac]
JA: [2パック]

EN: Where my people at? Show me where my people at
JA: どこの人で?ここで、私の人々を見せてくれ

EN: Where my people at? Show me where my people at
JA: どこの人で?ここで、私の人々を見せてくれ

EN: All my niggaz now, just my niggaz come
JA: すべての私のniggazは今、ちょうど私のniggazが来る

EN: Where my niggaz at? Just my niggaz now
JA: どこで私のniggaz?今ちょうど私のniggaz

EN: Be friends, tell me where my niggaz at
JA: 教えて、友人を必ずここで私のniggaz

EN: Be friends, tell me where my bitches at
JA: ここで、私の犬に教えて、友人をください

EN: Be friends, tell me where my people at
JA: ここで、私の人々を教えて、友人をください

EN: Be friends, tell me where my bitches at
JA: ここで、私の犬に教えて、友人をください

EN: Make money, take money, be friends
JA: 友人が、お金を持って、お金を稼ぐ

EN: [Chorus: singer + 2Pac]
JA: [コーラス:歌手+ 2パック]

EN: Let's be friends (get your cash on, let's, get dough)
JA: (生地を取得するには、のを聞かせて、あなたの現金を得る)のは友人とする

EN: You ain't gotta be my man at all, long as you just bring me your
JA: あなたは私をもたらすように得た限り、すべての私の恋人ではありませんが、

EN: friends.. (c'mon, get your cash on)
JA: 友達を見る.. (カモンは、あなたの現金を得る)

EN: Why you trickin on them other hoes?
JA: 他のくわそれらのtrickinなぜですか?

EN: Let's be friends (c'mon, get your cash on, let's, get paid)
JA: (有料取得するには、のを聞かせて、あなたの現金を取得するには、おいおい)さんは友人とする

EN: You ain't gotta be my man at all, long as you just bring me your
JA: あなたは私をもたらすように得た限り、すべての私の恋人ではありませんが、

EN: friends.. (c'mon, getcha cash on)
JA: 友達を見る.. (おいおい、上のゲッチャ現金)

EN: Why you trickin on them other hoes?
JA: 他のくわそれらのtrickinなぜですか?

EN: Let's be friends
JA: レッツ友達になりましょう

EN: Make money, take money! [repeat 5X]
JA: お金を持って、お金を稼ぐ! [リピート5倍]