Artist: 
Search: 
2-4 Family - Stay lyrics (Japanese translation). | You don´t have to worry, to find somebody new
, Just take a good look and you´ll find the thuth...
04:09
video played 5,734 times
added 8 years ago
Reddit

2-4 Family - Stay (Japanese translation) lyrics

EN: You don´t have to worry, to find somebody new
JA: あなたが誰か新しい発見をして、心配する必要はありません。

EN: Just take a good look and you´ll find the thuth (right)
JA: ちょうど良いを見て、あなたがthuth(右)を見つけるだろう

EN: I´m telling you the secret, the one that you should know
JA: 私は、あなたが知っている必要がありますいずれかの秘密を言っている

EN: Just live your life to the max, and work it slow
JA: ただ、最大に自分の人生を生き、それは時間のかかる作業

EN: Stay
JA: 滞在

EN: Oh Yeah
JA: ああああ

EN: Aha, aha
JA: ああ、なるほど

EN: Who you wanna see?
JA: あなたは誰を参照してくださいしたいですか?

EN: 2-4 Family
JA: 2月4日の家族

EN: Stay, don´t runaway, please lord just one more day
JA: 滞在は、ちょうど一日藩主してください、暴走しない

EN: Stay, don´t be walking away
JA: 滞在、徒歩ことはありません

EN: Remember way back in the days, when you was lokin´ with the playas´,
JA: は、'プラヤスに'lokinされた日で、帰りを覚えて

EN: Connecting mad chips, colobarating about the capers
JA: ケッパーについてcolobarating、怒ってチップを接続する

EN: No love for the haters and the players of the game
JA: 嫌いに対する愛とは、ゲームのプレイヤー

EN: Suspicious inpotane so you can´t maintain
JA: あなたが維持することができるように不審なinpotane

EN: No balance of reality from sane to insanity
JA: 狂気と正気から現実のないバランス

EN: The traffic jigo size, is what took insanity
JA: 交通jigoサイズは、狂気を取ったものです

EN: But you made a simple boat down to Cally
JA: しかし、あなたがダウンして、Cally簡単な船を作り

EN: Lugin´ in the ripps, smoke chips like hally
JA: Lugin'rippsでは、煙のチップは、ハリー好き

EN: Anyhting you want, all you have to do is ask
JA: あなたが望むAnyhtingあなたがしなければならないすべての質問です

EN: Gets the final person to us, to a situation statice, but
JA: しかし、状況スターチス、私たちの最終的な人々を取得します。

EN: You´re not sencere, what could be your future?
JA: あなたはsencereているわけではない何があなたの将来のだろうか?

EN: Live you life eveal from the highest evil
JA: 悪の高いものからライブあなたの人生のeveal

EN: C´mon!
JA: 勘弁してくれよ!

EN: Don´t be walking away
JA: 徒歩はいけません

EN: I don´t wanna leave, but still I can´t stay,
JA: 私は、残してしたく​​ない、まだ私はとどまることができない、

EN: The same old problems day after day
JA: 一日の後、同じ古い問題日

EN: Looking find somebody calling my phone,
JA: 自分の携帯電話を呼び出して誰かを見つける探し

EN: If ain´t my home, don´t wanna talk, leave me alone (aha,aha)
JA: 私の家されていない場合は、(ああ、なるほど)私をほっといて、話をしたくない

EN: Should I live, should I stay? So many questions got me confused
JA: 私が住んでいるば、私が滞在ですか?だから多くの疑問が私は混乱

EN: Lord I´m confessin´, I´m stressin´, the physics of love are gone
JA: 主私はコンフェッシンけど、なくなっている愛の物理学'、私は強調するよ'を

EN: To a happy home, they got me throwing shots on the dome
JA: 幸せな家庭に、彼らはドーム上のニュースを私に投げてショットを持って

EN: It´s on, but them about my mind, yo, a treasure
JA: これは、よ、私の心、それらについては、宝の上にある

EN: My family left so now I´m stuck with drastic measures
JA: 私の家族は今は、抜本的な対策にこだわっているので、左

EN: You say you love me but the feeling´s gone away
JA: あなたはあなたは私を愛していると言う気持ちが離れて逝ってしまった

EN: This relationchip´s a lie, can´t stay
JA: このrelationchip'saの嘘は、とどまることができない

EN: Face to face, place to place, one more day, all you gotta do is stay
JA: 場所には、場所を直面して、一日には、あなたがやらなきゃすべての宿泊です

EN: Face to face, place to place, 2-4 Family
JA: 2〜4家族、場所には、場所を競争に直面する

EN: Why you actin like you run outta time, goind down now that´s a lie
JA: あなたの時間のouttaを実行のようなアクチンはなぜ、ある今that'saダウンgoind

EN: Talking bout you gotta fly, everythime I come around, Brotha how you sound
JA: あなたが飛んで得た試合といえば、私は集まってくるeverythime、黒人男性では、音をどのように

EN: Take a chewes down, frontin like you new of this, nowin that you trigga with
JA: と、ダウンするようにfrontinこの新しいnowinを設けてありますのでtrigga chewesしてください

EN: I rafuse to get my heart tore, playin like a hard core, now you wanna go to war
JA: 私は今、あなたは戦争に行きたい、私の心はハードコアのように、playinのを裂いて取得するラウーズ

EN: But before, you was lovin it, talking that love shit, won´t play the dum shit, forget it
JA: しかし、前に、あなたはそれを忘れて、ダムのたわごとを再生されず、その愛のたわごとを話し、それを愛した

EN: Essie: (available only in the "perfect tools remix")
JA: エッシー:("完璧なツールリミックス"でのみ利用可能)

EN: And if it split it, that´s indeed ´´m gonna miss it, but pressure by a dollar-push up
JA: そして、それはそれを分割する場合は、その実際は、それを逃​​すつもりメートル''ですによる圧力ドルは押し上げ

EN: I won´t kiss it, won´t you spit on me, only lies on your lips, from the lies that you keep
JA: あなたが保持することにあるから、私はそれをキスされず、意志がないあなたは私に唾を吐きかけるだけ、あなたの唇に位置しています

EN: Bigger fish in a dish, you won´t be missed
JA: 皿の中で大きい魚は、あなたがミスされません。

EN: All we need to do is stay, All we need to do is pray, oh yeah
JA: 私たちが滞在するだけです必要なのは、私たちが行う必要があるのは、祈ることええオハイオ州

EN: Just Stay And Pray!
JA: ただステイを祈る!

EN: Stay, all we need to do is stay, all we need to do is pray, oh yeah
JA: 滞在は、私たちが滞在するだけです必要なすべての、私たちがしなければならないすべては、祈ることええオハイオ州

EN: C´mon
JA: さぁ

EN: Stay, don´t runaway, please lord just one more day
JA: 滞在は、ちょうど一日藩主してください、暴走しない

EN: Stay, don´t be walking away (don´t be walkin away)
JA: 滞在は、離れて(距離に歩くことはありません)歩いてはいけない

EN: Stay, don´t runaway, please lord just one more day
JA: 滞在は、ちょうど一日藩主してください、暴走しない

EN: Stay, don´t be walking away (but still I can´t stay)
JA: 滞在は、(まだ私が滞在することはできません)徒歩ことはありません

EN: Stay, don´t runaway, please lord just one more day
JA: 滞在は、ちょうど一日藩主してください、暴走しない

EN: Stay, don´t be walking away, Stay!
JA: 滞在は、離れて歩くことはありません!